10/5 - Dagens träning

06.01 - Äntligen mår jag bättre så jag känner att jag kan träna igen. Det har jag firat med att träna 20 minuter pilates här på morgonen. Nu när man inte tränat på flera dagar så var det skitjobbigt igen. Det enda trista med träning är ju att så fort man gör ett uppehåll så är kroppen jätteslö och trött. Men när man bara haft uppehåll i några dagar så går det fort att få upp styrkan i kroppen!

08.46 - Så var man hemma efter en powerwalk på 40 minuter! Det är så galet varmt idag. Femton grader när jag gick hemifrån kvart i åtta! Underbart men svettigt så klart! Nu blir det frukost framför TVn så jag kan se det senaste Revenge avsnittet! Love.

Egentligen var det meningen att det skulle bli en powerwalk till idag men det bara vräker ner ute så jag har verkligen ingen lust till att gå ut och traska i vätan. Det får duga som det är ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0