28/5 - Mätning & vägning

Nu är jag tillbaka! På riktigt denna gången haha! Nu är jag en gift kvinna och all stress är som bortblåst! Vi hade en underbar helg, helt underbar verkligen med perfekt väder för en utomhusvigsel och fest! Denna veckan som har varit har jag struntat helt i träning och mat och sånt för jag har helt enkelt inte orkat bry mig om det när jag varit så stressad och uppe i varv...

Siffrorna ser ut som följer... Inte så farligt som jag först trott faktiskt för att inte ha tränat under hela veckan!

Vikt: 78 kg (+0,5 kg)
BMI: 27,0 (+/-0 / Överviktig)

V. Arm: 34 cm (+/-0 cm)
H. Arm: 34 cm (+/-0 cm)
Byst: 91 cm (+1 cm)
Under byst: 76 cm (+/-0 cm)
Midja: 75 cm (-1 cm)
Navel: 90 cm (+/-0 cm)
Höft: 95,5 cm (+1,5 cm)
Stuss: 99,5 cm (-0,5 cm)
V. Lår: 62 cm (-1 cm)
H. Lår: 62 cm (-2 cm)

Jag har klarat ett av mina delmål utan att ens ha försökt! Alla mina mått ligger under 100 cm! Det är ju helt klart värt att fira!! Men nu är det slut på att få strunta i träning och annat bara för att jag ska gifta mig. Nu är det ordentlig träning och matlagning som gäller. Inga mer ursäkter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0