7/5 - Mätning & vägning

Vad fan är det här?! Det har alltså inte hänt någoting på en vecka... Överhuvudtaget! Åhhh jag blir så jäkla trött! Har jag hamnat på min första berömda platå måntro? Om jag har det så kan den där platån fara åt helvete för att vara ärlig!
Jaja, jag har ju i alla fall inte gått upp och det ska jag väl kanske berömma mig för men det är så retligt när mitt första delmål (75 kg och 10 kg viktnedgång) ligger där och retas med mig och det känns inte som att vad jag än gör så kommer jag ner dit! Kanske är det stressen inför bröllopet om 19 (!!!) dagar som stressar upp mig men fan jag vill så gärna vara nere till 75 den dagen!

Nu är i alla fall alla saker som kan göras iordning innan den stora dagen klara och jag kan fokusera på att tappa dom här 2,5 kilona innan jag gifter mig! JAG SKA KOMMA NER DIT!

Vikt: 77,5 kg (+/-0 cm)
BMI: 27,0 (+/-0 cm / Överviktig)

V. Arm: 34,5 cm (+/-0 cm)
H. Arm: 34,5 cm (+/-0 cm)
Byst: 89 cm (+/-0 cm)
Under byst: 77 cm (+/-0 cm)
Midja: 75 cm (+/-0 cm)
Navel: 87 cm (+/-0 cm)
Höft: 96 cm (+/-0 cm)
Stuss: 101 cm (+/-0 cm)
V. Lår: 62 cm (+/-0 cm)
H. Lår: 61 cm (+/-0 cm)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0