The cold from hell!

Jag har drabbats av en förkylning så ondskefull att den endast kan komma från en enda källa, djävulen själv! Var ute och gick i morse och även om jag har varit lite förkyld under helgen så har det inte varit så farligt... Men i morse sa det bara pang när jag var ute och gick. Helt plötsligt så rann svetten och jag frös som besatt, hostand var fruktansvärd och näsan började rinna!
Jag behövde verkligen inte detta nu! Jag har inte tid med detta nu! Jag ska för fan gifta mig om några veckor och behöver vara frisk så jag kan bränna fett för i helvete!! Så nu får deet bli supervila idag och imorgon och sen skiter jag fullständigt i hur jag mår för efter det måste jag sätta fart på fläsket! Eller kanske ska man bara strunta i att man mår skit? Ibland känns det som att man är sjuk, tar det lugnt och blir frisk och så fort man börjar röra på sig igen så blir man sjuk igen? Någon som har några råd att ge?


Kommentarer
Postat av: Emma

Du ska se att det ger med sig... :) Krya på dig!

2012-05-07 @ 19:25:55
URL: http://ejjm.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0