Vecka 3 - Dag 15 - Utmaning 3

Veckans utmaning: Lägg till 30 minuter extra på varje träningspass du gör och om du inte planerat att träna alls en dag så träna 30 minuter!
Det är ju bara att köra helt enkelt men ärligt talat så vet jag inte om jag hinner lägga till 30 minuter på varje pass utan det får bli 30 minuter extra varje dag istället!

Dag femton: Vilken är den träningsform du tycker bäst om?

Jag tycker det finns väldigt många träningsformer som är roliga och hur jag än tänker så har jag svårt att välja bara en. Favoritträningsformen beror ju helt och hållet på hur jag känner mig just den dagen faktiskt. Men någonting jag skulle ha svårt att klara mig utan är nog mina powerwalks tror jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0