Vecka 3 - Dag 16

Dag sexton: Har du någonsin struntat i träningen för att du helt enkelt inte orkat?
Självklart. Har inte alla det? Man kommer inte ända upp till 85 kilo om man inte struntar i ett par träningspass då och då!  Tyvärr så har jag väl inte den starkaste karaktären kanske så det finns otroligt många träningspass som är skippade!
Numera så känner jag dock att jag har förändrats på något sätt. Jag har förändrat sättet jag tänker på, sättet jag fungerar på och detta har hänt innifrån och ut. Jag vet att även om jag skippat ett träningspass så är det inte hela världen men jag vet också att jag inte ska lägga ner hela träningen för att jag missat ett pass...



Kommentarer
Postat av: Emma

Självklart har vi alla skippat ett träningspass. :) Det viktigaste är ju som du skriver att inte ge upp hela träningen på grund av ett missat pass..

2012-05-08 @ 15:52:16
URL: http://ejjm.spotlife.se
Postat av: pumpina

Hej!



Bra blogg du har :) Jag har också startat en viktblogg, kanske vi kan peppa varandra? :)

2012-05-08 @ 20:23:50
URL: http://pumpina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0