Vecka 3 - Dag 18

Dag arton: Äter du tillsammans med din familj? Är dom för eller emot din diet?
Vi äter självklart tillsammans. Det är väldigt viktigt för mig och än så länge är barnen så små så att det faller sig naturligt att vi gör det. När barnen blir större och dom är iväg till kompisar och på träningar och annat blir det väl svårare antar jag. Den dagen den sorgen.
Självklart är dom för min diet. Hoppas jag. Annars har dom ljugit för mig hela tiden haha! Mannen har till och med blivit lite inspirerad och har börjat prata på att han själv vill börja äta mitt upplägg med halva tallriken grönsaker istället. Vilket för mig, som har IBS, funkar otroligt bra! Lite fett och alla fibrer fyller magen ordentligt!

Det där är inte vi ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0