Vecka 4 - Dag 22 - Utmaning 4

Vecka fyra!

Veckans utmaning: Ändra dina matvanor! Pröva en frukt och en grönsak som du aldrig har provat förut och lär dig laga en ny hälsosam maträtt!
Nu lagar jag ju väldigt sällan mat men denna veckan är det faktiskt så att jag ska laga middagsmaten så det ska bli en del nya rätter som jag har hittat. Får se vad Mannen tycker om dom sen bara haha!

Dag tjugotvå: Är du generellt mindre eller större än dina vänner?
Det är nog både och tror jag. Vissa är otroligt mycket mindre än mig och några är mycket större än mig. Men det spelar inte mig någon roll. Jag försöker att inte jämföra mig med vänner eller andra, även om det är svårt ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0