Vecka 4 - Dag 26 - 28

Det har varit ett par tokig dagar här hemma och jag har inte ens hunnit tänka tanken att öppna datorn. Tyvärr har ju det inneburit att jag inte heller hunnit tänka tanken på att träna men det är sånt man får ta antar jag... Här kommer i alla fall svar på dom frågorna som jag har missat att lägga upp!

Dag tjugosex: Dricker du alkohol? Vad brukar du dricka?

Det är väldigt sällan jag dricker alkohol. För det första har jag två barn så jag känner inte att jag vill dricka speciellt ofta. Någonting kan ju alltid hända och jag vill alltid kunna köra och sådana saker. Dock så älskar jag vin och det finns ju jättebra alkoholfria alternativ! Men i helgen blir det alkohol, närmare bestämt en hel del champagne! För jag gifter mig på lördag!!

Dag tjugosju: Gör "Lingonveckan" dig hungrigare än vanligt och tillåter du dig att äta mer under den tiden av månaden?
Herregud! Den som säger att jag inte får trycka i mig choklad under mensen skulle jag kunna strypa tror jag.

Dag tjugoåtta: Finns det någon sorts mat eller dryck som du har förbjudit dig själv från att äta?

Jag tror på allt med måtta men jag försöker att ta väldigt lite av feta såser och grädde och sånt eftersom jag blir väldigt sjuk av för mycket fett. Min IBS blir helt galen om jag äter för mycket fet mat... Men den har blivit mycket bättre sen jag bestämde mig för att börja äta halva tallriken grönsaker! Mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0