Vecka 5 - Dag 29 - Utmaning 5

Veckans utmaning! Köp ett klädesplagg en storlek för liten och häng någonstans där du kan se den. Tänk varje dag på hur bra det kommer kännas när plagget passar!
Hmmm... jag har så otroligt mycket läckra kläder i garderoben så det känns ju inte som att jag egentligen behöver köpa något nytt men man vill ju ha en riktigt fin belöning när man har gått ner sin vikt är klart... Jag får börja kolla lite helt enkelt :)

Day 29: Vilken är din nuvarande vikt? Har du minska, ökat eller hållt din vikt sen du började?

Just nu väger jag 77,5 kilo. Precis samma som när jag började för fyra veckor sedan. Skittrist men träningen har ju inte varit bra. Jag har varit sjuk flera gånger och jag stressar som fan för att hinna med allt innan bröllopet. Men nu har det lugnat ner sig lite så jag hoppas att jag hinner med lite träning under denna veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0