Vecka 5 - Dag 31 - 35

Dag trettioett: Vilka nyttigheter äter du helst istället för godis, chips och dylikt?
Bär i alla former! Det är ju så otroligt gott att sitta en sommarkväll och trycka i sig färska bär... Jag älskar det verkligen!

Dag trettiotvå: Vilken svaghet har du? Vilken sorts mat kan du bara inte säga nej till?

Choklad. Det är för mig omöjligt att sluta med... och jag har försökt, tro mig! Men jag har insett att förbud fungerar inte för mig utan för mig är det allt i måttliga mängder som gäller. På det viset klarar jag av att inte överäta som jag brukar göra om jag ger mig själv förbud...

Dag trettiotre: Om du räknar kalorier, kommer du fortsätta med det när du väl nått ditt viktmål?

Antagligen inte eftersom det är ganska trist att sitta och trycka in allt jag äter. Däremot så kommer jag ju självklart se till att jag fortsätter äta ordentligt även efter jag har nått mitt mål för annars går jag ju bara upp igen!

Dag trettiofyra: Kommer du fortsätta med samma träningsrutiner när du nått din målvikt?

Ja. Ingen tvekan. Det måste man ju göra för annars så sitter man där igen med en massa runt magen som inte ska vara där!

Dag trettiofem: Gör du mestadels cardio, styrka eller både och?

Jag kör en allsköns blandning av powerwalks, jogging, cirkelträning, pilates och Zumba...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0