18/11 - Dagens träning

09.05 - Det blev en morgonpromenad idag och så otroligt skönt det var! 35 minuter ordentlig powerwalk och det märks att man faktiskt inte tappat så mycket flås som jag faktiskt trodde. Jag lär väl inte börja springa igen än på ett litet tag men en härlig powerwalk då och då är precis vad jag behöver.
 
Nu ska jag sätta mig och varva ner en liten stund. Frukosten är intagen, det fick bli äggröra och ett par knäckemackor med leverpastej och gurka, riktigt gott och inte speciellt kaloririkt. Dags att kolla schemat för nästa vecka för att få in mina två träningspass!
 
16.21 - Gick iväg på en powerwalk till på 35 minuter för att rensa skallen lite. Riktigt skönt och gjorde susen skulle jag vilja påstå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0