25/11 - Dagens träning

09.42 - Det blev en härlig powerwalk på 35 minuter vid åttatiden i morse. Kallt ute men skönt ändå! Nu har vi precis ätit frukost. För min del blev det äggröra och knäckemackor med leverpastej och gurka. Riktigt gott var det med mat efter en svettig powerwalk.
 
17.03 - Gick ut för en powerwalk och tog dottern med mig i vagnen och jag kan garantera att jag har upptäckt att jag har en alldeles egen Jillian här hemma! Jag började springa lite smått när jag hade värmt upp och hon sitter och skriker i vagnen att jag ska springa. Spring! Spring! Så fort jag började gå så vart hon tokig! Så det var bara att springa. Så det var en powerwalk blandat med joggning i 30 minuter. Och pulsen är hög!
 
Idag är det ju söndag så idag var det dags att planera in minst två träningsdagar också. Under den kommande veckan får det bli pilates på tisdag, torsdag och lördag och så ska jag hinna med en powerwalk på torsdag, två på lördag och en på söndag! Jag vet inte om jag har överplanerat nu men jag kom på att jag är ledig på torsdag så då har jag ingen ursäkt till att inte göra en omgång pilates och en powerwalk...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0