Ingen träning idag...

Idag var planen att jag skulle göra pilates på morgonen. Det gör jag alltid framför TVn i vardagsrummet. Dock så låg maken och dottern där och sov. Dom hade somnat där på natten efter att dottern inte kunde sova med den hiskeliga hostan hon har ståtat med i flera veckor. Så tänkte jag att jag skulle ta fram filmen på YouTube istället och göra min pilates inne i dotterns rum. Då funkade självklart inte internet! Så planerade jag att göra mina magplågande övningar ikväll istället men nu känner jag mig jätteruggig. Ont i halsen, fryser som en galning och en huvudvärk som riktigt pulserar i huvudet. Detta gör att det inte blir någon träning för mig idag. Tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0