Minuträkning...

Sitter här och räknar minuter för att se hur jag ska kunna klämma in lite träning i mitt liv. Någon jävla stans ska det väl gå att finna lite tid? Det är ju helt sjukt att man kan ha så här mycket att göra?! Skolan är ju den största boven helt klart... Skolan tar så otroligt mycket tid och energi och när jag väl är klar där så kommer jag ha så mycket mer tid. Men skolan är ju inte klar förän i maj så ska jag gå hela vintern och våren och drömma om att få träna? Det funkar ju liksom inte!
 
Har ni några tips på hur man kan klämma fram lite fler minuter ur klockan?
 
Är det inte upplyftande att veta att till och med Adriana Lima svettas
som en gris på gymmet för att se ut som hon gör? Det tycker då jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0