Months later...

Herregud! Hej på er... Det är väl bara att erkänna att jag inte längre tränar. Alls. Men det har ni säkert fattat. Men jag fick för mig att helt plötsligt börja plugga så nu jobbar jag heltid, pluggar 50% och har Trollet och Grisen och Mannen hemma att ta hand om. Men som jag saknar att träna. Jag vet bara inte när jag ska hinna med det! Om det bara fanns någon timme till på dygnet men som det är nu så går dagen i full fart från halv fem på morgonen till halv elva på kvällen. När jag ska få klämt in någon träning där det vet inte jag...
 
Fy fan! Jag trivs inte som det är nu men jag vill så gärna plugga så jag kan komma vidare jobbmässigt. Men jag vill så gärna träna! Ja det är inte lätt det här... Till våren har jag lovat mig själv att jag ska komma igång igen för då är skolan snart avklarad och när den är det så måste jag träna igen. Hoppas bara att jag fortfarande saknar träningen då så det blir enkelt att komma igång igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0